Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




sobota 4. ledna 2014

Bi - 30Sexy [MV vydán]

páni.. už bylo na čase
vždyť už to bude asi tři a půl roku, co něco vydal..? vím, že byl na vojně, ale to neznamená, že si nemůžu povzdychnout nad tím, jak dlouho to je =[}
myslím ale, že jsem měla moc vysoká očekávání
30Sexy na mě nijak zvlášť nezapůsobilo, ale rozhodně si poslechnu celé album a uvidím, často se stává, že titulní písnička není podle mého gusta, ale další na albu mám ráda víc
možná jsem jen zhýčkaná, minulé album bylo úžasné a vlastně to pro mě bylo poprvé, co jsem se o něm dozvěděla víc
do té doby to pro mě byl ten slavný Rain, od kterého jsem znala z youtube 2 nebo 3 písničky ve špatné kvalitě (jako rozlišení samozřejmě)
v roce 2010 mi tedy dokázal, proč je tak vážený (stejně jako Lee Hyori)

ale teď když to poslouchám podruhé, tak už to zní zase líp.. no uvidím jak se rozhodnu v průběhu pár dní =[}

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.