Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pondělí 26. prosince 2011

• Jang Geunseok - My precious [CZ titulky]

tak změna plánů
původně jsem myslela, že to přeložím až zítra, ale směny v práci se mi prohodily, tak jsem dneska nešla
zase to sem dávám se spožděním (vždycky se snažím do neděle), ale pochopte, že byly Vánoce ^_^
a kdo by chtěl strávit Vánoce u počítače =]
já teda ne

tenhle překlad byl vlastně na přání, tak doufám, že se ti bude Hachi707 líbit =]
a všem ostatním samozřejmě taky =[}
snažila jsem se někde najít nějaký videoklip, ale asi k tý písničce ani nevyšel..
nevím, nikdy jsem se o to nijak moc nezajímala
a tak jsem sestříhala pár scén z Marry stayed out all night a udělala tak z toho klip
a to byste nevěřili, že tuhle 6 minutovou srandu jsem dělala 3 a půl hodiny =[}
když teď nad tím přemýšlím, tak vůbec nevím, proč mi to tak trvalo
ale vážně to tak je =]

jinak, nějak kolem Sivestra, po Silvestru, ještě nevím jak to budu stíhat (celý týden v práci =\) sem hodím nějaký "speciál"
něco jako loni, protože to budou dva roky, co překládám písničky =]
jo.. když si vzpomenu na svoje začátky, tak je mi do smíchu, jak neforemný věty to byly =[}
ale to je tak nějak za mnou
ještě abych dokončila myšlenku, ten "speciál" už mám vymyšlený, už vím co budu překládat a jak to všechno bude, ale říkat vám to nebudu, ať jste hezky překvapený =]


mediafire
! tentokrát BEZ HESLA, vždyť jsou Vánoce =]
takový mini dárek pro vás, ale fakt malý =]!
budu ráda, když na to něco řeknete, nějaký komentář, víte, že si na to potrpím =]
i když si myslím, že to udelá jen pár určitých lidí
snad teda =]



! další titulky budou DB5K - One !

5 komentářů:

  1. Strašně moc ti děkuji ^_^
    A samozřejmě že se mi líbí ^^. Doufám, že jelikož už to byla moje 2. žádost,už nejsem moc otravná ^^.
    Ještě jednou ti moc děkuju ^_^
    Hachi707

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším až se mi to stáhne, moc díky za překlad:))))

    OdpovědětVymazat
  3. Meru tak tohle je úžasný dárek od tebe. Těším se na ten tvůj speciál. Muhehe to bude parádička. Jinak připíjím na tvou 2letou překladatelskou činnost. Hotaru

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju za překlad! :)

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.