Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




pondělí 25. července 2011

• After School Red - 밤하늘에 (In the night sky) [MV vydán]

no konečně, ale že to trvalo
já už myslela, že to snad ani nevydají

už po prvním poslechnutí jsem tohle měla ohodně radši než písničku od druhé poloviny After School
no jo.. Brave Brothers dělá svoje =[}
a čím víc jsem ji poslouchala, tím víc se mi líbila, jedna z nejlepších písniček za poslední měsíc, měsíc a půl možná dva?
poslední dobou mi to přišlo hodně slabý všechno, jako bylo pár hodně dobrých písniček, ale jako by převažovaly ty horší

klip je taky hodně dobrý
akorát jsem trochu trnula po tom lití tekutiny z tý hadice
já myslela, že je to benzín, přišlo mi to divný, ale tak jsem si řekla, kdo ví, všechno je možný
pak jsem viděla ten oheň a začala jsem o teorii s benzínem pochybovat
ale furt jsem si říkala, že pak bude následovat ta pomalá část, a kdyby tam všicí chytnuli a ve zpomaleným záběru by tam celí v plamenech běhali, by mohlo být efektní
ale nakonec jsem byla ráda, že jsem se toho nedočkala
byla to docela zvrácená představa no =[}

Žádné komentáře:

Okomentovat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.