Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 29. května 2011

• Beast - Fiction [CZ titulky]

dokonalá písnička
kdybych si měla vybrat, jaká je moje nejoblíbenější část písničky, tak bych to měla asi hodně těžký
nejspíš by vyhrál úplný konec, jak se tam všechno tak prolíná dohromady
ale i tak by to byo těžký

Beast mě nikdy nezklamali
si pamatuju jak mě uchvátili, když měli debut na Music Banku
jsem byla úplně mimo

o klipu ani moc mluvit nebudu, o tom jsem psala, když vyšel
snad jen že teď nejsem vedle jen z tance během refrénu, ale z úplně celýho tance =[}

mediafire                                          (soubor je pod heslem, pokud heslo chcete, napište do komentářů e-mail a já tam heslo pošlu)

! další titulky budou FT Island - Hello hello !
měla jsem v plánu něco jinýho, ale někdo se tu ptal, jestli to budu překládat
tak proč ne, stejně jsem to chtěla udělat, i když teda dýl ale
nevadí =]

14 komentářů:

  1. Kolikrát už jsem ti říkala, že tě zbožňuju? :D Opravdu díky za ty plánovaný FT :) Můj Hongki apa je taky jednou hrdina :DD
    No a prosím o heslo tady k B2ST.. vidím to stejně jako ty, taky mě nikdy nezklamali, oni jsou prostě vyjímečný :) sakra.. moc mluvím :D
    Dandulka.23@seznam.cz
    Děkuju ^^

    OdpovědětVymazat
  2. prosím heslo, děkuji, Nikol2706@gmail.com :) a uz se moc těším na hello hello :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Annyeong, prosím o heslo na natali.asakura@seznam.cz...děkujíí :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:) prosím heslo kourilova07@seznam.cz
    díky ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky :D prosím o heslo :D LaDyKumi159@azet.sk Dakujem ^^

    OdpovědětVymazat
  6. Ahooj :) Tak já to asi shrnu do jednoho komentáře, snad to nebude vadit :D Poslala bys mi prosím tě hesla k
    Dalmatian- The man opposed
    Girls Day- Twinkle Twinkle
    4Minute- Heart to Heart
    Sistar 19- Ma Boy
    Beast- Fiction a i The Fact :)
    Předem moc děkuju za hesla a chtěla bych zároveň poděkovat za vaše (tvoje) překlady, vždycky mi udělaly radost :) Nevím, zda to překládáš sama nebo ještě s někým, ale je to vážně moc super a jsem za to vděčná :)No maličko delší komentík :D Tady je email: leensky03@seznam.cz ^^

    OdpovědětVymazat
  7. prosím o heslo
    marcelamic@seznam.cz
    moc děkuju ^^

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky :) moc prosím o heslo k této moc krásné písničce :) Beast mám moc ráda a děkuju že jsi tenhle song přeložila :) a samozřejmě děkuju moc za heslo :) mail: yunax2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, prosím o heslo k titulkám děkuji moc
    alice.jo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj nevím kam ti mám napsat :D s překladem Hello hello nemusíš spěchat, škola je důležitější a ať samý jedničky na vysvědčení :)

    OdpovědětVymazat
  11. děkuju =], kéž by samý, budu ráda i za ty dvě =[}
    do konce týdne se ale budu snažit to udělat, protože přes víkend budu nepoužitelná asi a udělat to za dva týdny.. to je dost i na mě, takže do víkendu snad jo =]

    OdpovědětVymazat
  12. Mohla bych prosím dostat heslo k titulkům? díky Itsugo.jahudka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, mohla bych poprosit o heslo? Saitou@seznam.cz děkuji předem.. :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Prosím o heslo :) děkuji moc :) yunax2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.