Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




sobota 26. března 2011

• DBSK - 이것만은 알고가 (Before U go) [CZ titulky]

tak po dvou dnech zápasení s videem skvělý kvality, ale tragický kvality audia jsem to zmákla
už mi z toho začínalo hrabat

jeden z nejlepších videoklipů v tomhle roce (a možná i vůbec nejlepších)
vždycky mám radši klipy, kde je nějaký příběh
o to víc, když je ten příběh kvalitní a přitom jednoduchý na pochopení (třeba pointa klipu od Gain mi tak trochu dodnes uniká)
a kdyby to někdo nechápal, tak má na vysvětlení ještě verzi dlouho 16 minut
co víc si přát

ale dostala mě scéna, kdy Changmina prohledávají, jestli s sebou nemá zbraň nebo tak něco a nevšimnou si krabičky na hrudi, co je nehorázně vidět =[} (fajn, já si toho napoprvé taky nevšimla, přivedli mě na to Simon a Martina ^_^)

teď trochu odbočuju, ale co mě docela překvapilo bylo vystoupení
já jsem myslela, že tam budou stát a zpívat, ale oni tancovali
a ne jen tak ledajak
nejsem typ holky, co by denně říkala jak je něco "sexy" a rozplývala se, dívala se na to, jak si chlapi svlékají košile nebo na fotky polonaháčů a slintala u toho, to prostě nejsem já
ale to vystoupení mě dostalo do kolen, nebyla jsem schopná na chvíli mluvit, prostě jsem byla úplně mimo
málem jsem si vytrhala vlasy =[}, fakt mě to rozhodilo a o to víc, když jsem to nečekala
jestli jste to někdo náhodou neviděl, tak doporučuju se kouknout, je to neskutečně (ano, řeknu to hrozný slovo =[}) sexy

mediafire                  (soubor je chráněn heslem, pro zaslání nechte v tomhle článku e-mail)

! další titulky budou Girl's Day - 반짝반짝 (Twinkle twinkle) !
mám teď naplánováno tak na 5 překladů dopředu =[}

9 komentářů:

  1. aww tenhle song fakt miluju^^
    Kejlone-Tz@seznam.cz dekuju

    OdpovědětVymazat
  2. :)
    Prosím o heslo.. Dandulka.23@seznam.cz
    Díky ^^
    Btw, který vystoupení přesně myslíš?

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj^^ prosím heslo kourilova07@seznam.cz
    děkuju^^

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj prosím o heslo natali.asakura@seznam.cz děkujíí^^

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím heslo. Nikol2706@gmail.com díky mocㅋㅋㅋ

    OdpovědětVymazat
  6. evabrnakova@seznam.cz Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím o heslo děkuju :3 berusinecka287@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, tenhle song taky miluju, i klip a ten taneční je snad ještě lepší:-)
    Ale hlavně jsem se chtěla zeptat, jestli nechystáš překlad Hard to Say I love you. Dík za odpověď:-)

    OdpovědětVymazat
  9. teď nevím, co myslíš, jako to dorama? to už mám
    nebo nějakou písničku? teď vůbec netuším =[}

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.