Pravidla o kopírování:

pokud u přeloženého článku do češtiny není uvedený zdroj, znamená to, že autorem jsem já
můžete ho dát kam chcete, ale pouze v případě, že uvedete můj blog

Jak na formát .001

čas od času se tu objeví video, které je velké 
a proto je rozděleno na několik částí, které se dají dohromady
proč?
• rychlejší nahrávání pro mě
• rychlejší stahování pro vás

vždy si stáhněte všechny části, jinak je vám video k ničemu

→ tady je návod ←

Pokud žádáte o heslo..

1. ujistěte se, že jste neudělali překlep 
jestli vám neposílám heslo poprvé, tak po chvilce pátrání přijdu na to, jak je to správně
jestli vám ho ale posílám poprvé, tak se ho nedočkáte (pokud vám nic nepřijde, napište ho ještě jednou a správně)

2. ujistěte se, že má vaše schránka dostatek místa
občas se to stane, v tom případě vám taky nic nepřijde
stačí si schránku trochu promazat




neděle 25. října 2009

• Big Bang - Haru Haru [překlad]

nádherná písnička, hned jak jsem jí poprvé slyšela, tak jsem si jí zamilovala

"Den za dnem"

[G-Dragon]
Odcházíš
Yeah, konečně si uvědomuju,
že bez tebe jsem nula.
Byl jsem špatný, odpusť mi.

[T.O.P]
Moje zlomené srdce je jako vlna
[G-Dragon]
Moje otřesené srdce je jako vítr
[T.O.P]
Moje srdce se rozplynulo jako kouř.
[G-Dragon]
Nejde to odstranit jako tetování.
[T.O.P]
Tolik toužím, jako když země zhroutí
[G-Dragon]
Jen prach se nahromadil v mojí mysli (řekni sbohem).
Yeah, myslel jsem, že bez tebe nebudu moct žít ani jeden den.
Ale nějak jsem zvládl bez tebe žít déle, než jsem čekal.
Neodpovídáš na nic dokud nevykřinu „chybíš mi“.
Doufám ve zbytečné naděje, ale teď je to bezúčelný.

[T.O.P]
Co je ti po té osobě vedle tebe, rozplakala tě?
Můžeš se na mě aspoň podívat, to jsi úplně zapomněl?
Jsem ztrápený, cítím úzkost, 
protože se nemůžu dostat blíž, ani si s tebou promluvit.
Tisíckrát jsem strávil dlouhé noci mazáním svých myšlenek.

[všichni]
Neohlížej se za mnou a běž
Nehledej mě znovu a žij dál
Protože nelituju toho, že tě miluju
Uchovej si jen ty dobré vzpomínky
Nějak to unesu
Nějak to ustojím
Jestli ti to takhle vyhovuje, měla bys být šťastná
Den za dnem
se stávám omezencem

[G-Dragon]
Oh holka, já brečím, brečím
Jsi moje všechno, řekni sbohem

[Seungri]
Když se spolu na ulici potkáme
Dělej, žes mě neviděla a běž dál

[Daesung]
Jestli budeš dál myslet na naše vzpomínky
Možná, že bych se na tebe měl dívat potají

[G-Dragon]
Buď s tním vždy šťastná, 
dokonce se ani nebudu zlobit
I ta nejmenší lítost nebude vynechána
Žij prosím spokojeně , i když bych měl žárlit

[T.O.P]
Měl bys být vždycky jako jasné nebe,
jako bílý mrak
Ano, měl by ses vždy smát,
jako by se nic nestalo

[všichni]
Neohlížej se za mnou a běž
Nehledej mě znovu a žij dál
Protože nelituju toho, že tě miluju
Uchovej si jen ty dobré vzpomínky
Nějak to unesu
Nějak to ustojím
Jestli ti to takhle vyhovuje, měla bys být šťastná
Den za dnem
se stávám omezencem

[Daesung]
Doufám, že se tvoje srdce zbaví dluhů ([Seungri] Po opuštění mě)
Tyhle slzy se úplně vysuší ([Seungri] Jak plyne den za dnem)
[Taeyang]
Kdybychom se už nepotkali, bolelo by to míň 
Doufám, že pohřbíš náš slib, 
že spolu budeme navěky, baby
Modlím se pro tebe

[všichni]
Neohlížej se za mnou a běž
Nehledej mě znovu a žij dál
Protože nelituju toho, že tě miluju
Uchovej si jen ty dobré vzpomínky
Nějak to unesu
Nějak to ustojím
Jestli ti to takhle vyhovuje, měla bys být šťastná
Den za dnem
se stávám omezencem

[G-Dragon]
Oh holka, já brečím, brečím
Jsi moje všechno, řekni sbohem, ahoj
Oh, má lásko
Nelži, nelži
Jsi moje srdce
řekni sbohem


3 komentáře:

  1. ta pesnička je náádherna :) dokážem ju počúvať 20-krát za sebou ale stále si ju mám chuť pustiť znova :))

    OdpovědětVymazat
  2. kuju moc za překlad ted se mi ta písnička líbí ještě víc :) jinak skupina BigBang je úžasná :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super skupina!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=MzCbEdtNbJ0&ob=av3e

    OdpovědětVymazat

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Facebook je jako vězení. Sedíš na místě, plýtváš časem, máš profilovou fotku, píšeš na zdi a jsi šťouchán od chlápka, kterého neznáš.